FAQ

Přišla mi zásilka a něco je v nepořádku, jak to řešit?

Ozvěte se nám na e-mail info@bebutter.cz a váš problém dáme do pořádku.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběr není zatím možný. Ale nebojte, připravujeme ho.

Do té doby se podívejte na seznam partnerských prodejen, které od nás Bebutter odebírají a váš „kousek“ mají pravděpodobně na skladě.

Dostanu něco zadarmo?

Pokud nakoupíte nad 500 Kč, tak máte poštovné zdarma.

Jak je to s dopravou?

Expedujeme každý pracovní den a většinou zboží dorazí do druhého dne. Od GLS dostanete SMS ohledně času doručování.

Doručujete na Slovensko?

Jasně, jen počítejte s tím, že doručení trvá 2 dny od expedice zásilky. Expedujeme každý pracovní den.

Máte nějaké vzorečky / testery?

Nemáme, ale produkty si můžete přijít vyzkoušet do některé z našich partnerských prodejen. Nebo sledujte náš Facebook, kde můžete zkusit své štěstí v nějaké soutěži.

Jak dlouho mi výrobky vydrží?

Exspirace produktu je specifická, údaje o “trvanlivosti“ jsou výrazně vytištěny na každém obalu.

Odkud jsou naše výrobky?

Suroviny bereme od prověřených českých dodavatelů a veškerá výroba probíhá ve Šlapanicích u Brna.

Jak produkty skladovat?

Informace o skladování jsou přehledně uvedeny u každého produktu. Není potřeba žádné speciální skladování v lednici apod., jen je nevystavujte přímému slunci.